חיבור למיטת הורים

 רצועת החיבור המגיעה
 עם המיטחברת הקלאסית

העריסה המיטחברת מגיעה עם רצועה המשמשת לחיבור והידוק העריסה למיטת ההורים. בנוסף לרצועה, אפשר גם להצמיד את העריסה המיטחברת לקיר ולהצמיד עליה את מיטת ההורים ובכך למנוע תזוזה של העריסה.

לתשומת לבכם, יש להניח את העריסה על רצפה אופקית ואין להניח לילדים לשחק ללא השגחה בקרבת העריסה.

מיטחברת גולד – הרכבת הרצועה והחיבור למיטת ההורים:

1 . הרימו את מזרן מיטת ההורים והניחו את הרצועה לרוחב המיטה (מתחת למזרן), קרש החיזוק יונח בקצה אחד של המיטה (בצד הנגדי לעריסה), כך שהוא ימנע מהרצועה להשתחרר, ואז הניחו את המזרן על הרצועה.
2 . קצרו את הרצועה בעזרת האבזם כך שהרצועה תתאים לרוחב מיטת ההורים, כך שהאבזם ממוקם במפגש בין מסגרת המיטה למזרן ההורים, בצד של העריסה.
3 . מקמו את העריסה במקומה לצד המיטה.
4 . פיתחו את הסקוץ' ברצועה.
5 . הכניסו את תחילת הרצועה בחלקו של הסקוץ', לחריץ המיועד לכך בתחתית הבסיס, שימו לב שישנם 2 חריצים בבסיס העריסה ויש להשתמש רק באחד מהם – הרחוק ממיטת ההורים.
6 . סגרו את הסקוץ' בצורה מהודקת.

מיטחברת קלאסית – הרכבת הרצועה וחיבור למיטת ההורים

  • 1. משחילים את לולאות הרצועה לרגלי העריסה.

2. מצמידים את העריסה למיטת ההורים ומרימים את המזרן של מיטת ההורים. מעבירים את הרצועה לרוחב בסיס מיטת ההורים, המעצור שבקצה הרצועה נתפס בצידה השני של המיטה. יש להתאים את גודל הרצועה לרוחב מיטת ההורים תוך שימוש באבזם.

3. מחזירים את מזרן ההורים למקומו תוך שימת לב שקרש החיזוק מונע מהרצועה להשתחרר בשילוב עם משקל המזרן.

דגשים למיטות שונות

מיטחברת ומיטה עם ארגז מצעים

העריסה המיטחברת נצמדת בבטחה וביעילות למיטת הורים בעלת ארגז מצעים. על מנת להצמיד את העריסה יש לחבר את הרצועה לרגלי העריסה, להרים את המזרן ולהעביר את הרצועה מתחת למזרן ומעל ארגז המצעים עד לצידה השני של המיטה. העוגן של הרצועה ייתפס בקצה השני של ארגז המצעים. את הרצועה יש להדק באמצעות האבזם ולהחזיר את המזרן למקומו

מיטחברת ומיטה מתכווננת

העריסה המיטחברת מתאימה לשימוש גם עם מיטה מתכווננת. חשוב לציין, כי בזמן השימוש בעריסה המיטה המתכווננת צריכה להיות במצב אופקי. בטיחותית, אין לכוונן את המיטה בזמן השימוש בעריסה המיטחברת ומומלץ לנתקה מהחשמל.

מיטחברת ומיטה עם מסגרת רחבה או 'מדרגה' דקורטיביים

במיטות הורים בעלות מסגרת דקורטיבית או מדרגה – ראשית יש למדוד את רוחב דופן המסגרת (למדריך המדידות לחץ כאן), הכוונה למסגרת הממוקמת בצד המיטה באזור המיועד לחיבור המיטחברת. במידה ורוחב הדופן הוא פחות מ 4 ס"מ – אין צורך בכרית מקשרת. במידה ורוחב הדופן עולה על 4 ס"מ – אנו ממליצים על כרית מקשרת. הכרית המקשרת נתפרת לפי מידות המסגרת (רוחב הדופן + גובה המזרן מעל הדופן) וממלאת את הרווח שעשוי להיווצר בין מיטת ההורים והמיטחברת חיבור המיטחברת נעשה באופן דומה למיטה עם מסגרת סטנדרטית כאשר רצועת החיבור מונחת מתחת לכרית המקשרת.
בדגם מיטחברת גולד – יש צורך בכרית מקשרת כאשר למיטת ההורים שילוב של מסגרת רחבה בבסיס המיטה שרוחבה מעל 3 ס”מ, ובנוסף רווח הקטן מ- 10 ס”מ בין בסיס המיטה לרצפה.

מיטחברת ומיטה יהודית

במיטה יהודית יש צורך לשנות את האורך של רצועת ההידוק בהתאם להפרדה או ההצמדה של מיטת ההורים. כשהעריסה צמודה למיטת יחיד יש לקצר את הרצועה בהתאם לרוחב המיטה. במקרים מסוימים יש לקצר את האורך באמצעות קשירה במרכז הרצועה.