מיטחברת גולד | עריסה מיטחברת | עריסה נצמדת למיטת ההורים

עריסה מיטחברת

מיטחברת היא עריסת תינוק, בעלת שלוש דפנות קבועות ואחת נוספת מתפרקת, אשר ניתן להצמידה למיטת ההורים. העריסה מתחברת ומותאמת בגובה לכל מיטת הורים והיא נצמדת אליה בביטחון ובקלות באמצעות רצועות הידוק.

השינה המשותפת יוצרת סביבה שלמה והרמונית למשפחה בתקופה שלאחר הלידה, והשימוש במיטחברת – עריסה נצמדת מאפשר גישה נוחה וזמינה אל התינוק ומחזק את הקשר הטבעי בין האם לתינוק הרך שרק נולד. למידע נוסף על שינה משותפת לחצו כאן

הקרבה לתינוק בזמן השינה מאפשרת להורה להיות קשוב יותר ובכך לעזור לתינוק לישון טוב יותר. בחודשים הראשונים לחייו משמיע קולות ובכי קל במהלך שנתו. השינה המשותפת מאפשרת לוודא האם הוא רעב, זקוק להחלפת חיתול, קר או חם לו או שהוא פשוט זקוק לליטוף, מגע, חום ואהבה. הקרבה מאפשרת סיפוק מענה מיידי, רגע לפני שהתינוק מגלה סימני עצבנות ובכי המונעים ממנו להירגע ולהירדם שוב. המענה המהיר יוצר אצל התינוק תחושת סיפוק, שלווה וביטחון רגשי.

לאם המניקה, השינה בעריסה מיטחברת מסייעת מאוד, שכן כל שעליה לעשות בזמן ההאכלה הוא להרים את התינוק מהעריסה הצמודה למיטתה, להניקו ובסיום להחזירו לעריסה מבלי להפריע מדי את שנתו או את שנתה. הנוחות בלינה משותפת מורגשת גם בהחלפת חיתולים, הרגעה, מגע וחום פיזי ומחזקת את הביטחון העצמי של התינוק, מעניקה להוריו שעות שינה נוספות, ביטחון ושלווה ואת האפשרות לקום רעננים ושמחים יותר.

אור כתבה לנו "רק אחרי הלידה השניה הבנתי שאפשר אחרת, השינה שלנו בעריסה נצמדת למיטה שינתה את כל תהליך ההנקה והשינה שלי ושל עומר הקטן, לא קמתי כמעט בלילה וגם לא עומר, חוץ מאשר היה רעב. אבא ניר, הודה בכל בוקר מחדש כמה שעות זה חוסך לו, ומעל הכל, הקשר האינטימי שלי עם עומר התחיל ברגל ימין, בקיצור, תודה לכם על רעיון מדהים".

העריסה מגיעה בצבע עץ בוק טבעי ומיוצרת מחומרים ידידותיים לסביבה ולתינוק. במקרה של צביעה מגוונת אנו משתמשים בצבעים על בסיס מים, ובעלת אישור בדיקה של מכון התקנים הישראלי!

להזמנת מיטחברת גולד >>

להזמנת מיטחברת קלאסית

  • קניה מאובטחת
  • שירות לקוחות מעולה
  • שבועיים ניסיון ללא התחייבות
  • משלוחים לכל חלקי הארץ!
  • איסוף עצמי מהחנות בפולג, נתניה

פרטים טכניים


2 דגמים של עריסות מיטחברות


מיטחברת קלאסית ומיטחברת גולד


מידות המזרן 48 על 86 ס”מ. עובי 4 ס”מ


צבע עץ על בסיס מים. בהתאם לתקן